king of the dancehall

först måste jag bara klargöra en sak - jag älskar att gå i inredningsaffärer! det finns inte mycket som slår känslan av nytt och fräsht. att bara strosa runt bland alla saker är ett äventyr i sig.
systra mi och jag hann avverka en hel del innan vi till slut kom hem. hon bjöd mig på lite fina grejer som i förtidig inflyttningspresent lixom, man bugar och bockar för det! hittade för mycket snajsigt jag vill ha. däribland en väldans snygg tvåsits soffa. varför ska allt vara så attans dyrt för? eller varför är inte jag miljonär ur en annan synvinkel?

nu har jag iallafall nyss svängt ihop en tacogratäng, hittade på lite och mojsade. mycket roligare så än att bara gå efter massa recept tycker jag. måste öva mig inför när jag flyttar, då måste man ju laga mat själv. så mamma och pappa får bli försökspersoner no1 här. tänkte bjuda pappsen på en farsdags middag ( jaa jag vet en dag förtidig) imorgon vankas nämligen jobb och sedan bio med sofhiedarl så han får klara sig själv då höhö. brukar ni fira mors/farsdag?

ikväll är jag väldigt död, så det blir mys och tagg för jobbet imorgon med start halv åtta. precis hur man vill spendera sin söndag va?

Kommentarer
Postat av: Andréa

Kikar in och önskar en trevlig kväll! :)

2009-11-07 @ 19:21:21
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Tackar :) Ja det blir lugn.. tv och moffa godis ;) Vad blir det för dig?

2009-11-07 @ 19:50:13
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Okej :) Vad jobbar du med?

2009-11-07 @ 21:15:07
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0