husfrugan

imorse (läs halvtolv) väckte jag karln och fick för mig att han var död, så jag var tvungen att känna om han andades. anledningen var att han sov helt tyst och knappt rörde på sig. mycket ovanligt fenomen för att vara honom, fick praktiskt taget nästan lite panik där. fast bara nästan som sagt. masade mig upp och bjöd honom på frukost i sängen. (äggfralla och varm choklad för de som är intresserade) innan han skulle iväg till sin school.

nu har jag nyss spelat lite wii fit, hihi det är förbaskat kul, och träning till på köpet, inte illa. han lite panik för min oerhört dåliga träningsvecka. i vanliga fall brukar jag träna tre till fyra gånger i veckan men kommer nog bara hinna med två gånger. KATASTROF jag vet haha. men eftersom jag är så pass aktiv som jag är så behövs det för att jag inte ska krypa på väggarna typ.

neej, detta duger inte. skönhetsfix och sedan stan, min lediga dag och jag ska dansa ;D puuuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0