vi sover på dagen och lever på natten.

Igår vankades stockholms tripp med esteterna samt tvåan. efter att ha våndats lite på nationalmuseumet, lämnade vi tvåerna till deras öde,och från smet  livrustkammaren för lite shopping. På något konstigt vis lockade det mer? 
och ja, shopping blev det. förutom en fabolus väska i skinn från topshop (som var väl värd priset) spenderade jag alla mina pengar på wekday,<3. Det vart en hel del men min garberob är så fin så fin nu, ni anar inte! 

På kvällskvisten efter en äckligt lång bussresa trampade jag mig iväg på cykeln för lite nattliga äventyr med mina vänner. Det slutade med att vi cyklade vilse i typ tusen mil (=en,två kanske)  och lite köldskadade händer. men vem är jag att klaga? äventyr vart det ju iallafall. sen kom min man över och fyllde ut min säng. bokstavligt talat.

Nu har jag nyss iklädit mig mina nya fabolus blåa shorts med hög midja, efter lite solning. Jag höll på att få solsting där ett tag och mina fräknar har fått fnatt, fräkenbomb på g! Jag och manvän ska bika upp på stan, mami har nämligen gett mig en såndär sminkkurs på face där man får välja smink för 500 efteråt. behöver jag ens säga att hon ligger på topplistan för det?

njut av solen, för världen blir bara mindre ju äldre vi blir. eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0