jag smälter

 Jag har haft en sjukt värd dag i värmen! Kalle och jag startade med solning på gräset för att sedan förflytta oss till yeahfestivalen för ännu mer solning. med en redan lätt baksmälla vart solen och allting en aningen för mycket så då förflyttade vi oss ytterligare till java och stekte lite till. efter det bikade vi oss hem där jag gjorde morsdag middag till mor min, hon vart nöjd och jag vart nöjd med efterrätten, yoghurt glass med fruktsallad och chokolade dark. eh ja mums!

nu står min mage i all världens hörn men det kan det vara värt ibland, en liten uppladdning för nästa vecka lixom. kan verkligen inte fatta att jag bara har fem dagar kvar innan studenten. efter 12 år i skolan ska jag nu äntligen ut i vuxenvärlden. jag ljuger ju om jag säger att jag inte är nervös på vad som komma skall, men ändå, den friheten det kommer innebära får mig nästan att darra av lycka.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0