känn ingen sorg för mig göteborg

För den om är intresserad - de där molnen jag pratade om igår förstörde min och marinas picknick rätt rejält så vi gick på stan och tröstshoppade lite istället. (ovanligt va) Slutade med att vi köpte varsina likadana stuprörstajts, ni vet sådär tajta så man riktigt får hoppa i dom, love it! riktigt nöjd är jag. det komiska är att jag och marina nästan alltid köper likadana kläder, det är inte så att vi tänker att vi kan låna av varandra utan vi vill båda äga samma plagg, (nej, vi använder dom aldrig samtidigt) på dansen brukar vi oftast ha samma outfits på oss, utan att vi ens vet om det när vi kommer dit. lite lustigt sådär.
vilket fall som helst, nu har vi precis bestämt att vi ska åka till göteborg nästa helg, min syster bor där så vi får låna hennes lägenhet. (tack!)  så det blir liseberg, det blir krogen (dom stänger sjukt mycket senare än här, typ ja!) det blir massa shopping och massa mys. sjukt värt!

förövrigt är jag nyss inkommen från en springtur. det var ett bra tag jag var ute och sprang sist så jag trodde typ att jag var påväg mot min domedag. men vet ni vad, det gick faktiskt bra. kanske att all cykling faktiskt har visat sig gett rersultat, (haleluja moment typ) på något vis så är det så befriande att springa, det är bara du, skogen och vägen du har framför dig som betyder något just då. (hej fanatiker)
Nu ska jag fortsätta se på ronja rövardotter och vänta på marina,
sola lugnt,


hej twins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0