heta sommardagar och rockgympa

den heta dagen började med att min gode vän marina kom och joinade mig på altanen, när vi trodde att vi skulle kokas flyttade vi ner i kobadet istället där vi trodde att vi skulle få köldskador. men vi lekte vikingar och härdade ut, efter ett tag vart det (faktiskt) riktigt behagligt. När vi tröttnat på det cyklade vi oss upp på stan för köp av tågbiljett till Göteborg. (typ ja!) sedan cyklade vi ytterligare lite till pölen och mötte upp adam och robban. det var riktigt trevligt och riktigt riktigt skönt med ett dopp. självklart har jag även lyckats med konststycket att bränna mig, (hej kräftan) men jag är inte bitter för det!

Efter mat för vissa var det dags för friskis utepass, jag anade en nalkande dödsdag pga av hettan. men jag överlevde, mycket tack vare rocktemat som var. galet roligt, galet bra låtar att skutta runt till! däremot vet jag inte om mannen till höger om mig höll med, han skrek och pustade så jag nästan vart lite rädd. inte helt okej! ledarna var förövrigt balla med långa svarta hårperuker och rockkläder, hard rock haleluja, jag gillart!

Nu har nath nyss vart här och lånat min platttång, vi gick på jordgubbsletning och gjorde smultronstrån, ni vet som när man var liten och trädde upp massa smultron på ett strån?  sjukt rart!

nu ska jag fortsätta mysa med missen och göra lite hårinpackning eller något annat tjejigt..
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0