frukost och glas

uppstigen och frukostmatad hos bästaste marina för en stund sen, vi ska försöka ta tag i dagen snart.eller tanken är så iallafall. Lite läskit nu på morgonen, marina hittade en glasbit i hennes fil, inte okej! vi vart livrädda men kom på att det förmodligen kom från musliburken som var trasig, men iallafall lite flashbacks med kycklingen och det fick man ju..

ikväll blir det dans, som det har varit hela veckan och kommer vara hela nästa vecka också, lov it! men sån här pain har jag nog aldrig haft förut, det har kännts som om jag blivit misshandlad av all träningsverk. Tur att jag kan lura kalle att massera mig, annars skulle min nacke ha behövt stödkrage av alla nacksving vi gör.

Dags att sätta fart, ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: anna

först; GRATTIS TILL STUDENTEN! sen tack för sötkommentaren, och ett detsamma! Hoppas du haft det kanooon :) Blir att ta i kapp sig i din blogg nu!

Puss!

2009-06-11 @ 21:15:32
URL: http://annamarian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0