det här med tekniska prylar...

Ibland undrar jag om tekniska prylar bara fungerar helt normalt i tekniska atsmosfärer. Låt mig förklara - igår skulle jag starta min dator. svart, totalt djävla mörker på skärmen. jag rådfrågar marina och får till svar att den kanske måste ladda lite. Okejdå om det ska vara på det viset tänker jag och låter den va HELA dan. funkar fortfarande inte på kvällen. och fortfarande inte på morgonen därpå. Så mamma och jag åker till datoraffären. Jamen visst, inga fel på den inte. den startade helfint. tack för den!

Dagen har iallafall spenderats i stan hos marina, massa massage (ja vi är beroende), stan och glassande i solen. vi var också värsta duktiga och bakade bröd, smarr! nyttigt bröd var det också! (eloge)

Nu är jag typ död av att i princip inte ha gjort någonting.  tidig sänggång ikväll, börjar jobba imorgon igen (det suger ju lite) uppe med tuppen, klockan fem, vörjar vid sex. jamen det klarar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0