Dagens

idag har jag då inte gjort många knop. första natten jag sov själv på över en vecka, behöver jag nämna känslan av att kunna bre ut sig över hela sängen? även om missen kom senare och skulle ha ett hörn, eller snarare mitten av sängen. steg upp vid halv två och åt min favorit frukost, grape med yoghurt, te och tidning till det så var morgonen (eftermiddagen?) fab! la mig i sängen ytterligare och kikade lite oprah innan jag typ "tog tag" i dagen. skruttade runt i mina oerhört snygga hello kitty hotpants lyssnande på håkan hellström för att överrösta smattrandet från regnet ( ja, det har öst ner hela dan) fick för mig att baka (ovanligt va) lite söta cupcakes, vilket resulterade i små söta rosa kokosbakelser, me like! Sedan lekte jag ännu mer husfru och lagade chilicorn carne tills mum und dad kom hem. det vart ju typ smarr!

dagens bravad vart dansen. den här veckan är det street som gäller vilket jag inte har dansat på typ hur många år som helst - vilket syntes också! funderar på att byta ner mig till den lite lättare kursen för nu kändes det bara dumt. tråkiga är bara att den håller på en timme medan den jag går nu är två timmar. hum, tåls att fundera på! men det ska ju vara kul också lix. haha guud, det finns ingen mer veligare än mig!

nu har iallafall kallebanan pallrat sig hit så ska vara lite social, puss osv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0