bastu

Just nu ligger jag i sängen lyssnandes på Beyonces nya album, galet bra är det! Ave Maria får mig nästan jämt att gråta, oc h jag ärändå  inte den som gråter sådär. utöver det är jag sur för att jag inte kunde sova längre när jag väl hade chansen, men mitt rum är en bastu och jag tycker inte om att basta när jag sover direkt..
vilket fall som helst så hade jag tänkt ge mig ut på en springrunda nu. anar att jag kommer stekas men det kan det ju vara värt tänker jag (eller inte) sen får vi se vad som hände rmed dagen, lite senare ska jag iallafall träffa Lena. hon ska ge mig en introduktion i Galvanic spa, man brukar kalla det för ett rynkstrykjärn. hon kanske ska göra mig till konsult vilket betyder att jg kommer kunna skaffa mig en kundkrets och utföra på = pengar. kan berätta mer om det sen.
Nu - springtur i värmen.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0