terapibakning och miss murple

nu har jag nyss svängt ihop en banankaka för att ge mig själv lite terapi. ( som jag tidigare nämnt finner jag någon slags konstig sinnesfrid när jag bakar) det känns bättre men fortfarande inte bra. Och jag undrar i mitt stilla sinne om det någonsin kommer att kännas bra igen. Jag vet ju att inga bakverk i världen kan förändra det beslutet jag måste fatta, även om jag skulle önska. Jaja, mina närmsta blir glada för något att mumsa på så något ont som inte har något gott med sig som man brukar säga..

Nu ska jag boka biobiljetter till Harry Potter och fortsätta se klart Miss Murple. är inte den serien för mysig egentligen? det lixom skriker sommar om det.

hoppas ni haft en bra dag och stekt lite i solen!



Kommentarer
Postat av: hon den dära

marple!

2009-07-08 @ 00:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0