raindrops keep fallin on my head

igår öste regnet ner verkligen hela dan. så himla tråkigt, jag var knappt ute någonting vilket är mycket ovanligt för att vara jag. däremot hade jag rätt mysigt ändå så det gick ju inte direkt någon nöd på mig, haha.
idag öser det inte ner iallafall men det är fortfarande sdåär tråkigt och grått, snälla vädergudar ge mig sol och värme för jag saknar det, även om jag mestadels bara ligger och flämtar! snart ska jag iväg och jobba lite eftersom gullelin har gått och blivit sjuk. efter det vankas det lite förning hos bönan marina innan vi slår våra högklackade ihop och går ut. jag tror på en lyckad kväll!

och jag är så fördjevulens glad just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen, magen fladdrar, händerna darrar och hela jag bara spritter. fick nyss besked om att jag blivit antagen på spaprogrammet i grythyttan. grythyttan är iof en liten håla men programmet lockar, det är ju det jag alltid har velat hålla på med! jag ska smälta det lite och sen bestämma mig för hur jag ska göra. linjen är ju tvåårig och jag vet inte om jag okar plugga nu direkt på en gång eftersom jag var så himla skoltrött förut. tiden får utvisa helt enkelt!

nu - jobb!
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0