jag trotsar..

idag har jag jobbar på scandic med start 05.00 till 14.00 ungefär. att jag är seg i kolan är väl kanske en grov underdrift! Därför tänker jag trotsa mina kära ladies och stanna hemma med min syster för myskväll. imorgon vankas sista scandic för den här veckan, dock med en hel halvtimmes sovmorgon. 05.30 woho!

men imorgon däremot, då slår vi på stort vilket inkluderar klackarna högt i taket. Då blir det ingen hemmamys här inte! (mys förvisso men inte hemma iallafall ha)

nu inväntar jag dady och sis, de ska tydligen ha med sig mina tackkort från studenten och sedan blir det nog food, hungern är på ingång känner jag. även om jag på senaste tiden har haft svårt att känna av mina hungerskänslor, det är som om dom har försvunnit nästan helt. istället har jag fått ont i magen eller illamående. konstigt, hoppas det ordnar sig. men det brukar bli så för mig på sommaren iof. hm

anyway, ha en super fredag!
PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0