helgen och sånt


idag var första lediga dagen sen i måndags så jag vaknade upp hos madamen marina och åt melon frukost, sedan begav vi oss ut på en långpromenix genom stan. sedan styrde jag kosan vidare hemmåt där min far och jag begav oss ut till landet där jag har spenderat följande timmar med hallonplockning. nu är jag nyss hemkommen och mumsar på lite naturgodis, vilket jag ansåg mig vara mer än väl värd.
igår jobbade jag halv åtta till fyra sedan vart det mys hos madamen som sagt med OC, mycket värt för jag var ungefär lika pigg som en sengångare. (alltså inte alls)
fredags var jobb till sju sedan utgång som började med förfest hos cc och sedan frimis. det var fab (med undantag för vissa punkter) att komma hem vid två och gå upp vid halv sju var mindre fab därimot. (alltså inget jag rekomenderar)

imorgon börjar jag klockan fem vilket betyder uppstigning runt fyra, oerhört taggat. likadant på tisdag. scandic är så populärt i mina ögon just nu. (kanske inte) på onsdag är det terazza igen klockan 6. jag ääälskar tidiga morgnar. fast nu ljög jag stort för det det jag inte alls. jag älskar sovmorgon så det här är lite knasigt. men när ni mina vänner har vaknat har jag redan hunnit med sex timmars jobb. det tröstar lite iallafall.

nu ska jag fortsätta se film och varva ner, snart nightie time. puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0