förvirrad

upp och hoppa klockan fem imorse, sovmorgon jämfört med de senaste dagarna. några timmars bullförsäljning innan jag sa tack och hej och fortsatte upp på stan med natalie. hittade mig några små raringar minsann, me like. imorgon är jag l e d i g. jag ska göra absolut ingenting förutom att träna. ska bli så skönt så ni anar inte!

sis kom hem för en stund sedan från gbg så vi har tagiit en promenix oxh nu ser vi på miss marple den lilla raringen. strax väntas färgning av ögonfransar och bryn, mycket välbehövligt. dom börjar återgå till sin normala färg - vilket är orange och inte så väldans hett lixom!

på tal om något annat så ringde dom från grythyttan idag. jag hade två alternativ att välja på.
1. att dela ett rum på 12 kvadrat med en tjej och dela kök med två till tjejer
2. att dela en fyrarumslägenhet med fyra andra tjejer och få ett eget rum på 10 kvadrat

inget utav alternativen tilltalar mig men jag valde det sista förslaget iallafall. saken är den att jag fått kalla fötter och tror inte att jag orkar plugga? jag vill jobba, resa och bara göra saker jag vill ett tag. även om jag såklart vill plugga så känns det lite tidigt för det nu. jag behöver lixom.. andas?

åh, snart drar allt igång och jag är mer förvirrad än någonsin. kill me, help me, do something!

nu ska jag grubbla på mysterierna hos miss marple istället ett tag
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0