dagen efter sådär

ännu en shoppingdag till ända, dock en mycket bakislik sådan. lördagen var bra, jag och marina startade kvällen med lite vin och räksallad, smarr! min onykerhetsfaktor började redan då och efter ett tag begav vi oss upp på stan för att möta några vänner som också är  här. efter mycket virrande från vår sida hittade vi äntligen rätt och det vart lite förande på en utekorg innan vi gick vidare mot ett annat ställe som dom sa skulle ha lite rnb golv osv men visade sig enbart ha salsa, haha. men vi hängde inte läpp för det utan raggade upp några som agerade lärare och sen var vi fit for fight. det var annorlunda men kul iallafall och idag har jag mått som jag förtjänat, men det har jag kompenserat i shopping istället. en väldigt rar väska, en bh topp, present åt sis och lite annat smått och gått. me like!

nu ska jag vara lite social mot marina så att hon kan massera mig sen!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0