bulltanter

jag har precis slagit upp mina blå och ligger och lyssnar på håkan, finns det någon bättre egentligen?
Idag väntas också jobb till sju sedan blir det utgång med mina damer. mycket välbehövligt efter en hel veckas arbete av bullförsäljning. att jag jobbar imorgon också med start halv åtta glömmer vi (då iallafall).
Igår var det egentligen meningen att jag skulle leka skogsmulle med min familj. vi skulle ta med oss lite mackor och sallader från jobbet och plocka blåbär. låter jätte töntigt men ibland måste man offra sig om man vill få lite kvalitéstid med familjen, speciellt nu när syster kom hem lite spontant från götet. dessutom älskar jag blåbär, man blir så sexigt blå i tungan. oemotståndligt verkligen. (eller kanske inte) vilket fall som helst så förstörde regnet som vanligt våra planer så vi fick snällt ha picknick ute på landet i orangeriet istället, men det var helt okej det med. dessutom hade vi bakelsebuffé sen. att jag inte tål typ någonting utav det gjorde inte så mycket för jag fick färska skogshallon istället, mumma typ.

iallafall snart (läs om en timma) ska jag försöka ta tag i morgonen och göra mig lite anständig för alla tanter så att jag inte skrämmer iväg dom raringarna när dom ska handla sina bullar. Frågan är ju om det ända tanter gör är att fika, vi har stammisar som kommer in typ varje dag. fast jag gillar dom, man kan inte annat än älska rara bulltanter som berättar hela sitt liv för en, undrar om jag också kommer bli sådan om typ hundra år?  hm

nej nu ska jag se lite på rachal ray innan jag börjar sväva ut mina tanttankar. PUSS




en annan gång när jag lekte skogsmulle


Kommentarer
Postat av: Patrick Beaton

Hejsan Svejsan!

Vad mysig bild! Ja, du det verkar ju som ett riktigt bullkalas! Kram pa dig! Vi hors!

2009-07-24 @ 17:26:13
URL: http://patrickbeaton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0