baby we were born to run

medans ni funderar ut vad det betyder så kan ju jag passa på att berätta om min mycket händelselösa dag. efter lite konstiga drömmar vaknar jag av ett gulligt sms och en jobbig telefon, efter det var det bara att ge upp hoppet om mer sömn och snöra på sig joggingskorna. perfekt väder, perfekt skönt! kände sig hyfsat värd lite frukost sen kan jag meddela. efter att ha väntat ut regnet (regn är mysigt men inte när man ska cykla) så begav jag och min cykel mig mot stan för lite tesurplande på supreme med en vän. Efter det var det meningen att jag och marinabönan skulle ta en powerwalk men vi gjorde misstaget att gå genom stan och affärerna lockade mer (som vanligt, att vi aldrig får nog?) så en lite runda hanns med innan jag begav mig hemmåt för ett bombnedslag till hus som jag har ägnat  min kväll åt att städa. största husfrun! hushållerska vore ju inte helt fel! fast det känns ju också lite lame, sååå jobbigt är det ju ändå inte.. bara lite. dessutom har jag fått skavsår i örat snart, men det kan det vara värt.

nu ska jag fortsätta se på sex education, hon är så fränt rar haha, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0