welcome to antarktis

helu, nu lyssnar jag på lite jullåtar och värmer mig med vetekudde innan jag ska ut i kylan igen. fy farao vad kallt det är! djävulskt kallt, alltså jag tror inte ni kan förstå hur kallt. jag trodde jag hade vaknat upp till ett nytt örebroantarktis idag SÅ kallt! förutom att ha frusit aset av mig idag har jag jobbat i kära kumla och åkt buss. härlig dag alltså. är väldigt väldigt sömnig, vad är det med mig? skulle behöva en vitaminkur tror jag minsann. är dock inte så mycket för alla piller och sånt som finns. inbillar mig att dom har pressat i en massa onödigt gojs i?! äääh, lite hederliga apelsiner och hett te ska nog bota detta snart!

detta är dock inte helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0