its a thing called job

hej raringar, här har det varit rätt dött i veckan. har egentligen ingen jätte bra ursäkt mer än att jag har jobbet asset av mig, spelat supermario (nostalgin på den ni) och försökt att vara social däremellan. men nog om det, idag blir det först jobb och sedan utgång med ladies plus karln. joni, det blir nog superberb kan jag tro! dessutom är det bara typ tretton dagar kvar till julafton, ohmy! måste köpa klart alla klappisar nu, veckorna innan består enbart av jobb så lika bra att passa på, eller vad säger ni?
hur har ni det? vad gör ni? lever ni? tell me!
bild från i höstas när jag och k var i götet, miss it!

Kommentarer
Postat av: carolina

sjukt söt är du! har inte heller haft blogghumör senaste veckorna, nöjer mig med att läsa andras =)

2009-12-11 @ 22:45:43
URL: http://acarolinas.blogg.se.blogg.se/
Postat av: emmaklämma

gillar ditt hår (: !

ha en bra lördag :D !!!

2009-12-12 @ 12:05:32
URL: http://kungligtbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0