tiotimmarspass

efter ett tiotimmars pass från sex till fyra på terazza tycker jag att jag förtjänar en stund i soffan! egentligen var det tänkt att jag skulle ha vart på manikyr nu men damen som skulle spejsa dom är gravid och har tydligen inte mått så bra utav det.. det där med graviditerer skrämmer mig, man går upp otaliga kilon, mår dåligt i tid och otid och vaggar fram på slutet. inte så lockande - även om jag självklart förstår att själva barnet upphäver det. anyway ikväll ska jag kila över till nath, jag snodde med mig en tårta från jobbet, lite tårtkakalas, film och mys. ohyes. (inte för att jag tål men jag kan ju alltid låtsas) imorgon är jag finnaly l e d i g!  den dagen ska spenderas på marieberg med nathalie, dom har öppningsfirande vilket betyder en herrejesus massa erbjudanden vilket i sin tur betyder massa shopping. herregud och vi som ska åka till stockholm nästa vecka och shoppa. men man kan aldrig få nog av shopping eller kläder!  invensterade i en supermysig kofta från herravdelningen på carlings häromdan, hur kommer det sig att herrarna jämt har så himla mycket mysigare kläder än oss för? jag bara undrar typ

nu ska jag dö lite innan jag börjar rota efter lite mat, även om jag redan nu anar yoghurt och knäcke med keso, mummmmmmmmmma. (och ja, jag är för lat för att orka laga mat till bara mig)

ps. lovarlovarlovar att upptadera bättre!

puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0