neverland

alltså ibland skulle jag vilja vara peter pan och bo i neverland, aldrig bli vuxen, aldrig tvingas göra saker man inte orkar och inga måsten. gud så härligt! synd bara att läget inte riktigt ser ut som så dock..

helgen har bestått av jobb fram till i lördags. jag var i princip död lördag eftermidag när jag kom hem efter ett mördarpass från scandic. gästerna där vet minsann exakt hur dom ska göra för att ta livet av någon. efter en powernap och lite sånt så pallrade jag mig iväg för förfest hos nath. det vankades nämligen utgång med destination av nyöppnandet av satin. dock började våran kväll inte riktigt som vi hade tänkt. för nör vi hade gått av bussen och skulle möta sofhie kommer raringen på att hoppsan, hon har glömt sitt leg hemma. så vi får snällt hoppa på bussen hem igen för att hämta det nedrans leget. men det går bra och taxi upp igen beställs.. kvällen/natten vart iallafall riktigt riktigt rart! även om själva satin kanske var lite sådär lam så var sällskapet precis tvärtom. me like!

söndan spenderades bakis hos nath och sedan på landet med mor och sis. det spelades monopol och åts krusbär. värsta nostalgin på monopol, har inte spelat det på jag vet inte hur länge. men det var riktigt mys iallafall.

idag har det varit jobb som stått på listan, och imorgon och i övermorgon och.. jaa ni förstår lixom. men jag klagar verkligen inte!

nu ska jag mysa lite innan det blir sängen. upp klockan fem imorgon. yeeey!
puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0