sträcker upp mina händer

hej mina fina! har precis kommit hem från jobbet, lyssnar lite på oskar linnros och jäser innan jag ska kila på dansträning. har fetaste träningsvärken i sidorna (lovehandsen haha) sen afrodansen igår. så skönt, då vet man att det har tagit iallafall! i helgen är jag ledig för första gången på hur många helger? ingen aning faktiskt. det ska firas med en trip till våran huvudstad för shopping. jag skulle ljuga om jag sa att jag inte har shoppingabstinens! känner redan hur min ekonomi rasar men tänker unisont blunda för det. om man inte låtsas om problemen finns dom inte, eller hur?
nä om man ska ta och röja lite kanske? ser ut som om en bomb har slagit igenom här. fast pinsammast var ändå igår när jag och sofhie kom hem och upptäckte att dörren stod helt öppen. kikade in och upptäckte en elktriker i mitt vardagsrum. jag hade heeelt glömt bort att dom skulle komma och installera tele2. hade jag städat? svar nej. hade jag kläder/underkläder slängda över hela rummet? svar ja. så hädanefter tänker jag iallafall försöka hålla rent. stackars elektrikern..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0