twenty years old

idag, 24 november är det min tjugårsdag. shit tjugo år! jag kan faktiskt inte riktigt fatta att jag inte är tonåring längre utan numer räknas in i "vuxenlivet".. samtidigt som det känns så jävla fuckin bra så är det lite skrämmande också, men bara lite. för allra mest är det fördjävla underbart skönt att slippa stå där med hundögon och fråga sina vänner om dom kan köpa ut varje helg!
förövrigt har jag haft en sjukt bra födelsedag! morgonen började riktigt bra, jobbade lite, marie hade köpt laktosfri glass som hon satt ljus i, how cute? gymmade en snabbis och sedan kom la familia på kräftor och hummer. sjukt gott! massa fin fina presenter hade dom med sig också så nu är jag gladtjej. och för att inte tala om alla hundratals gratulationer jag fått! fan, ni är bäst, är ni! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0