kärlek

Har du varit kär?
Nej, men många har varit kär i mig. Ibland frågar de chans. Men jag säger nej. Jag spelar fotboll istället.
Pojke, 9 år.
Har du varit kär i någon kändis?
Ja. Måns Zelmerlöw från Idol. Han är snygg, bra & duktig.
Pojke, 7 år.
Är kärlek viktigt?
Ja, annars får man inte barn.
Flicka, 9 år.
Måste din flickvän vara snygg?
Det spelar ingen roll hur hon ser ut, bara hon är kär tillbaka.
Pojke, 12 år.
Har du varit kär?
Nej, men många har varit kär i mig. Ibland frågar de chans. Men jag säger nej. Jag spelar fotboll istället.
Pojke, 9 år.
Har du varit kär i någon kändis?
Ja. Måns Zelmerlöw från Idol. Han är snygg, bra & duktig.
Pojke, 7 år.
Är kärlek viktigt?
Ja, annars får man inte barn.
Flicka, 9 år.
Måste din flickvän vara snygg?
Det spelar ingen roll hur hon ser ut, bara hon är kär tillbaka.
Pojke, 12 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0