If you snooze you lose!

jag ser på yaya flickorna gudomliga hemlighet och mår illa som ett svin. laktosen blir bara värre och värre, mår illa/spyr nästan så fort jag får i mig något med laktos alt gluten i. hel knäppt att det är utav båda två? aja nog om det trevliga ämnet!
I fredags var jag ledig och det styrdes party hos mats i kåvi för att sedan ta sig vidare till allas vårat älskade frimis där det skakades lite roompa innan jag fick sällskap hem.
lördagen var det jobb, det är ju tur att man har bra kollegor säger jag bara! (; efter det vankades taco och filmmys.. mumsimums typ! haha
idag vaknade jag till ett ihållande regn, man ba yeey höst! eller? njae inte direkt va! iallafall, jag och tess bestämde oss för en söndagsfika och eftersom jag älskar mitt jobb fick det bli soleo, (hehe). sedan gjorde jag något som jag skulle gjort för alldeles för länge sen grovstädade min lägenhet för attans vad stökigt det var! men nu kan man se golvet igen och nästan allting skiner. så det är frid och fröjd på järnvägsgatan så att säga. (bortsett från laktosbiten då) där fick ni er en liten update om mitt liv haha.
C YA
jag & jullan i fredags
sandra & cajsa
Cajsa & kristofer
jag, björn, sandris & mats
det vart lite bad för vissa också ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0