kan det här sovjetvädret dra dit där det hör hemma?

det var länge sedan jag svettades såhär mycket! från att ha frysit hela natten och dan till att svettas floder är rätt bra tycker jag! eh kanske ska upplysa er om att jag har varit på friskis och kört ett mördarpass för mig själv. kondition + mage. jag är nöjd tjej.
inatt sov jag med två täcken, två filtar, mjukisar, hodo, intryckt i elementet - och frös ändå! det är fan inte okej. vill inte ha det här sovjetvädret längre. jag vill ha sommar, sol och värme. julklapp någon? sommar året om? livets liv!
nu ska jag avnjuta en välförtjänt fruktsalade framför paradise och vampire diaries. älska torsdagar!
ge mig lite av detta NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0