wake me up when september ends

det är augusti och idag hade jag vantar när jag cyklade till jobbet. man ba va? vad hände med vädret och sensommarn? plussa på en förkylning på det också, ligger små papperstussar över hela lägenheten, ser ut som i den där reklamen som gick för ett tag sen när hans kontor svämmade över av pappersbollar. haha. vilket fall, nyss hemkommen från solariumet med krille och ska snart göra mig lite vacker. ikväll vankas trevligt umgänge på mollys och sedan är tanken lite mer äventyr. kan bli galet trevligt!

Kommentarer
Postat av: R

Usch, hoppas att du kryar på dig!



Sv: Nej, benet är inte direkt bättre, men det läker väl sakta. :) Ska inte klaga alltför mycket.



Jag har försökt att plugga lite olika saker, sedan jag slutade i gymnasiet 2006 så har jag pluggat. Nu känner jag att jag behöver göra något annat.

Kram

2010-08-26 @ 19:23:00
URL: http://thenightslight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0