det är dax för fredagsmys

började min morgon med ett gympass på friskis med lunkan. gick förvånansvärt bra med tanke på att jag inte gymmat på hela sommarn, fast tusan vad svag man blitt haha! anyway, sedan fick det bli lite frunch innan jobbet kallade. fjorton till tjugo, sedan var jag riktigt sugen på utgång men inte mina vänner + att min hals fortfarande kraxar värre än kråkorna så det fick bli det lilla lugna för mig. popcorne + funlight + smallville. man behöver sånna fredagar också ibland. (inte alltför ofta) imorgon vankas jobb från ett till typ tio eller frammåt. det kommer vara sjukt mycket att göra eftersom det är folkfesten precis utanför jobbet så det blir en tidig kväll ikväll har jag en känsla av. äh varför lurar jag mig själv, det kommer det ju inte allste bli! men det känns bättre att säga så!

Kommentarer
Postat av: R

Jättefina bilder.

Synd att din hals inte är helt bra än, jag håller tummarna för dig!



Sv: Wow, att gå en modeshow, gud så häftigt! Önskar att jag också fick det, men antar att jag inte direkt har modellkroppen eller måtten för det. Du får lägga upp några bilder här på bloggen, men jag är säker på att du såg skitsnygg och fräsch ut! Hoppas att inte alltför många killar i publiken svimmade ;).



Det är väl helt okej här också, letar jobb ordentligt nu - eftersom jag har bestämt mig för att inte plugga vidare just nu. Men det är jobbigt, måste verkligen hitta något snart, annars blir jag galen. Du har inga kontakter i Stockholm? ^^



Kram

2010-08-21 @ 00:47:56
URL: http://thenightslight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0