my beloved one

eftersom att jag tyckte så himla synd om mig idag så mellanlandade jag i stan innan jobbet. mitt mål var enterainment med siktet inställt på en super fin blå siden klännig. perfekt för krogen. perfekt för släktmiddan. perfekt för en stadenrunda. helt enkelt perfekt! sagt och gjort. den fick bli min! 600 riksdalar fick jag betala för min tygtrasa men ack så lycklig jag var när jag gick ut med påsen i handen. inget går upp mot känslan av ett nytt klädesplagg att hänga i garderoben. nej hörrni, nu får jag nog sluta innan ni tror att jag är en fanatiker eller något. (vilket jag ju iof kanske är)

nu väntar jag på att mitt sällskap för kvällen ska komma hit sedan styrs det moviiie. nite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0