shoppingsyndrom

Jag kommer seriöst helt allvarligt att shoppa ihäl mig en dag! idag har jag gjort av för way to much än vad jag egentligen har råd men, men fafan. jag kunde bara inte lämna dom små stackars raringarna ensamma där på sina galgar, dom var helt enkelt tvugna att få följa med mig hem!
även vi är hemkomna för en stund sen och har tagit oss en varsin powernap, vilket verkligen kunde behövas haha. nu ska vi skönhetsfixa oss lite innan vi öppnar en vinare och hugger in på en räksallad. inte helt fel sådär.

nu ska jag filura ut hur jag ska ha håret, rakt, lockigt,snebena,mittbena, vågigt, uppsatt, utsläppt? jag blir galen.

ha en riktigt bra lördag!

Kommentarer
Postat av: feskarn

oj, här var det många kommentarer, bäst att lägga in en till! :)

2009-07-05 @ 17:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0