sega morgonturer och Harry Potter

startade morgonen med en aningen seg springtur, men det var skönt ändå - as always.
nu är jag nyss frukostmatad och så snart jag har gjort mig lite vacker ska jag möta upp adam och marina i stadsparken för lite solning (?) om bara dom där förädiska små molnen vill flyga någon annanstans snart!

ikväll är det Harry Potter premiär för mig och marina och jag överdriver inte om jag säger att jag är helt lyrisk! jag finner knappt ord över min förväntan, som ett litet barn på julafton. det här har jag väntat på gott folk. kalla mig tönt, kalla mig nörd, kalla mig geek, kalla mig vad fasiken du vill men det kommer bli så r a r t!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0