home sweet home

hemkommen för ett litet tag sen, har redan hunnit längta tillbaka haha. Det var tur att jag inhandlade en gigantisk blommig bag igår, för annars skulle inte alla mina nya kläder ha fått följa med mig tillbaka hem och det hade ju varit mycket mycket tråkigt!  jag ska ge er lite bilder sen så snart jag har hunnit lägga in dom på datan bara, men som vanligt när det gäller teknik och mig så fuckar sig allting så jag väntar lite med det! nu ska jag göra mig iordning, snart väntar friskis i skytteparken och jag ber till gudarna att det inte ska regna. för om jag inte tränar snart får jag abstinens,  helt allvarligt så typ kryper det i hela min kropp. hemska tanke. hemska tåg i tre timar. fast det här var faktiskt helt okej med ac och grejer, tummen upp! men ja juste, ombyte!

hörs sen, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0