empty

och det gör ont. så fördjävla ont och jag vill bara fylla tomrummet med något men allt som jag försöker med rinner bara ut igen. och det dunkdunkdunkar i mitt hjärta och jag vill krama, pussa, ta men kommer på mig själv med handen på luren att det går inte. går inte att höra din röst. höra orden jag vill höra. och jag vet att det var mitt beslut och jag vet att det var det rätta att göra. men ändå gör det ont ont ondare än ondast. ingen kommer fylla tomrummet efter dig och ingen kommer få mig att le som du. du du du som jag älskat så länge. jag har bränt bron med flit för jag vet att det gör ondare för både dig och mig att än en gång försöka på något som redan har gått av flera gånger om. men det kommer ändå alltid vara du..

Kommentarer
Postat av: verre

ville bara säga att det där inlägget var som ett slag i magen, bra skrivet K! och jag vet hur det känns och jag kan bara säga åååååååh..!puss, hjärt

2010-11-05 @ 18:44:23
URL: http://nothingarctic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0