dag fem. vad är kärlek

kärlek är så olika för olika personer. kärlek till sitt djur, kärlek till sin familj, vänner,jobb, karriär, utsatta and so on men för mig är kärlek när du, med hela ditt hjärta värnar om någon, bryr dig och tar hand om. kärlek kan vara att hålla handen, fjärilar i magen och en puss i nacken. men kärlek kan även vara att hjälpa din mormor över gatan, trösta en vän eller skratta natten igenom. för mig är kärlek något stort, fint och oersättligt. det kan inte köpas, krävas eller antas. den jag ger min kärlek, ger jag 100 % till. men kärlek är så mycket mer än bara kärlek. att få känna närhet, en för lång blick, skitsnack med sina favoriter, umgänge, dans, kramar, vänlighet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0