resumé

måndag, strålande dag. Har fotat mitt husbygge och ska bara komponera ihop lite text, sedan tjing läxor för all framtid!
Sitter och lyssnar på Val McBermig - Andras plåga. Talböcker är rätt underskattade!

Helgen annars har varit fint, utgång i fredags då Marina fyllde stort. Det var fab, förutom lite sedvanligt pojkvänsbråk osv. men det glömmer vi nu.
Lördag = bakfyllejobb på Terazza, men det gick bra och jag var strålande! (bara lite rödsprängda ögon och vimsig blick)
Söndag bestog av husbygge, plugg och popcorne med nat. Farao, jag tror popcorn har blivit min nya last, kommer inte sluta bra.

Alltså, helt okej helg. helt okej vecka som kommer. helt okej helt enkelt!
Hoppas ni har haft lika helt okej helg som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0