nattliga äventyr och sjuka pojkvänner

Igår var jag och min bäste vän på nattliga äventyr. Det hela började med att vi såg på våran absoluta favorit film Lords of Dogtown (om ni inte sett, se den!) Alltid när vi ser på den får vi för oss att vi ska börja åka skateboard a la californien stil. Fast den här gången skippade vi faktiskt skateboarden och ville testa något nytt. Så typ vid 12 letade vi fram hennes brors gamla inlines och snörade på oss. Sedan var vi fit for fight! Och ja, om det var skönt att susa fram i natten, helt tyst och vindstilla. Det ända som hördes var våra rullande hjul som på något vis hade en lugnande inverkan på oss. I över en timme var vi ute och gjorde lillåns gator osäkra innan vi ( efter ett antal ramlanden och skrubbsår) bestämde oss för att det kanske var nattidags. Behöver jag ens nämna att vi somnade rätt omgående efter det?


Nu är jag nyss hemkommen och ska snart iväg igen. Den här gången till min man som ligger hemma och är sjuk. Så jag tänkte packa med mig ett överlevnadskit till honom i form av Cocacola, brownies, matmuffins, chips och alvedon.
Om inte det gör honom frisk vet jag inte vad som gör det.. hm

senare tänkte jag försöka mig på en såndär dreamboard som alla verkar göra nuförtiden. Det verkar som en bra sysselsättning för mina klåfingriga fingrar.

bytheway, nej jag skolkar inte men om har gjort klart allting i skolan och inte har några mer lektioner känns det lixom lite onödigt att vara där ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0