white christmas?

ohmy det snöar ute, alltså verkligen snöar som i snöar! det är vitt, V I T T !! kan ni tänka er. det kanske blir en vit jul trots allt?

förövrigt är jag på sjuukt dåligt humör vilket stör mig för det är det värsta humöret som finns vilket gör mig på ännu sämre humör. jag har på några dagar förvandlats till ett tråkigt hormonmonster. även kallad PMS. snälla snälla rara gud låt den där mensen bara KOMMA nu! (nog första gången jag känt så) jag orkar inte vara deppig längre, det är SÅ tråkigt. en eloge till min karl dock som orkar stå ut med mig. kung är han och jag är mensmonster. (men bara för tillfället) nu ska jag försöka tvätta bort den här deppigheten innan jobbet, tjing

Kommentarer
Postat av: Helene

snygg blogg :D

2010-01-05 @ 17:06:35
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0