living life

i helgen trotsade jag och nathalie hela örebros befolking! efter att ha gjort oss vackra, satt på oss krogenklänningen och taggat till, taggade vi ner och beslutade oss för hemma kväll med lovorden vad är väl en bal på slottet? vi satsar på imorgon! vart det så eller? nejni, även lördagen bjöds på mys, men helt ärligt var det riktigt skönt. ibland bara orkar man inte. herregud, vi satsar på nyår istället. då blir det galet!
förövrigt har jag haft en väldigt bra söndag! har gått på marieberg med kalle och svärmor, hittade mina älskade skor på rean! (ett par pippiliknande skor, me love) efter det vankades bio med la familia. götakanal 3 för er som är nyfikna. den var.. sådär. (ingen hit med andra ord) resten av kvällen har spenderats med göteborgspelet, chokladask och te. gud efter nyår får det vara slut på snasket alltså haha!
imorgon börjar jobbet igen, jag längtar väl kanske inte överdrivet mycket, men ska man bli vuxen så ska man!
lite sommar vore ju inte helt fel nu

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu är det så att jag behöver din hjälp, jag har ett dilemma om jag ska vara blond eller mörkhårig.. Hjälp mig att bestämma mig, så jag slipper vela längre. Vore superbussigt!:) kram.

2009-12-30 @ 00:35:08
URL: http://jlinden.blogg.se/
Postat av: Madde

Fin blogg ;)

2009-12-30 @ 21:19:24
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0