gingerbread

idag var jag uppe med tuppen (förmodligen före till och med) efter tre timmars sömn (var ju tvungen att se klart csi avsnittet, hur skulle jag annars kunna ha somnat överhuvudtaget?) ringde min klocka fem imorse, det var bara att svälja svordomarna man ville häva ur sig och dra på sig ett jätte flin istället för kunderna på sveas. slutade dock vid tio så mami och jag gjorde stan en stund. och fy farao måste jag bara få tillägga, vart kom kylan ifrån? när jag hade cyklat hem var både fötter och ben rödsvullna och utan känsel. way to go!

efter att ha däckat i ex antal timmar pallrade jag mig iväg till friskis, mycket välbehövligt. hur dåligt humör man än är på så flödar endorfinerna alltid fritt efteråt, love it!

nu ikväll har jag bakat årets första pepparkakor, hur mys? mycket mys! tillochmed papi gjorde några granar haha. nej hörni, greys väntar inte! puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0