shopping på rusta

den här dagen har gått i rasande fart! eller så var det bara för att jag sov så länge (heh) anywaay, jag och min mum styrde kosan till rusta där dom hade min favoritparfym + body lotion för 179 riksdaler (victora beckham för er som vill veta) ohmy, jag vart helt till mig i tossorna då orginalpriset är typ 500. men sen fick jag världens råångest om vilken jag skulle köpa, min vanliga hederliga signature eller Intimately. som man dessutom fick en liten chic kuvertväska med. vart så svettigt så att jag var tvungen att åka hem tomhänt och fundera lite. help me out, va tycker ni folkens?
vs  

Kommentarer
Postat av: Marcus

Nästkommande "Veckans blogg"-tävling drar igång inom kort.



Vill du vara med? Anmäl dig i "Då kör vi igen"-inlägget.



All info som behövs finns på min blogg.



Lycka till!

2009-12-05 @ 23:38:08
URL: http://mrmas.blogg.se/
Postat av: carolina

jag vet inte hur de doftar, men om jag ska gå på flaskan tycker jag intimatley :)

2009-12-06 @ 14:20:44
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0