what have i sign up for?

heeeej. hur har ni haft det finisar? min helg har jobbats på, whats else? men tro inte att jag inte har hunnit med lite roligheter för det inte! i fredags var det filmmys med sandra och charlie. vilket behövdes inför lördagen som var galen på jobbet. från 12 till 18 var det kö nonstop till dörren. hann inte äta, sitta eller dricka på 8a timmar. man ba yeey! men det uppvägdes med en utgång med mina bästa! utgången var väl iof rätt lame men det gjorde inte så mycket. idag har varit en liten killer, jobbade elva till fyra. mindre pigg om jag säger så. inte alls så pigg faktiskt! tröstade mig med remember me och en fet godispåse nu på kvällen. något sliten. något värd. nu sömn, klockan står på 8a, för 8.30 blir det morgon löpning med kristoffer. eh kille me?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0