Sometimes I feel like throwing my hands up in the air

aj min kropp. det finns inte en ända kroppsdel som inte ömmar i mig haha. jag körde ett pass from hell igår på friskis med marie och utöver detta gymmade vi. känns bra att vara på g igen även om det känns som om någon misshandlat mig! idag är min enda lediga dag på hela veckan. den startar med ett besök hos sjukgymnasten. sen tänkte jag spendera lite pengar p stan osv. i eftermiddag ska jag testa zumba med nathalie. hon oroar sig över att hon kommer få tomatface. jag säger att det kommer vara det allra sista hon kommer tänka på när vi är klara! ;D
ikväll vankas det mys i baronbackarna,´också, himla bra onsdag tror jag på!
jag och ardita, min sminkös på visningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0