nybakt på järnvägsgatan

det doftar nybakt på järnvägsgatan just nu. i sann desperate housewifes anda (minus mannen) bakar jag biscotti. ta mig tusan om det inte är första gången jag ens använder min ugn haha.
ikväll då? är snuskigt sugen på en liten (?) utgång. men icke! istället blir det förbi Ida som fyller 20 och sedan släktkalas hos morfars särbo. är verkligen aaaldrig med på dom så tänkte passa på. åker ju till stockholm imorgon och känns lite bortslösat om man åker för att shoppa trött och bakfull? näe vet ni, men kanske imorgon om lyckan ler mot mig och jag inte har övertrasserat mitt konto än då! vilket inte skulle förvåna mig..
äähe, powernap framför that´s 70 show nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0