smart may have the brains, but stupid has the balls

helgen har varit helt jävla underbar! tjugo år kunde inte ha firats på något bättre sätt! världens absolut bästa vänner har jag tamigtusan. kvällen började här med att alla tjejerna kom och jag fick världens finaste presenter, ni kan ni! sedan började allt mer folk droppa in och sen var vi väl upp mot en tjugo personer i min lilla etta men det gick super bra. utgång på det, frimis (som vanligt?) där det var bra drag och jag var så jäkla wasted så det var helt sjukt åt det. men fy farao vad värt. kvällen avslutades på grill corner för att sedan värma nedfrysta tår och andra kroppsdelar vid elementet. (tacka gud för att ha ett element vid sängen)
idag har man mått som man förtjänat, men ändå inte alltför dålig. har städat osv eftersom mitt kök förvandlats till ett popcornehav? note to myself; sluta bjuda på popcorne på förfester!
nu ska jag sova litta, träningspass står på schemat innan vi jobbar till tjugonollnoll. synd bara att man inte har någon som kliar en på ryggen inatt, det hade ju suttit rätt fint känner jag. men man kan inte få allt! sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0