you make my day

har haft en helmysig dag idag! slutade ju super tidigt, vid tio. då åkte jag till amadeus och fixade håret. alltså ohmygosh vad nöjd jag är! långt, svalligt och helt underbart! efter det åkte jag, Ida och Nath till ett nytt solställe och gudars vad bra det var då! och billigt, två flugor i en smäll det gillar jag! sedan åkte vi och fikade lite i kvällssolen på soleo där vi även fick sällskap av Casy och Kalle. som jag förövrigt har telefonterrat hela dagen. fråga míg inte varför, har väl saknat drummeln lite :)
nu tänkte jag försöka städa upp lite, borde vara trött efersom jag gick upp klockan fem men icke! vem vet, det infaller väl sig så småningom? puss och natti på er!
gammal bild på mig och nath i kreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0