underbara underbara dag

ÅH vilken härlig dag jag har haft! vaknade av att solljuset sipprade in genom mina persienner vid elva snåret. hoppade genast i mysbrallerna och tog en powerwalk med postcard killers i öronen. åt värsta helg frullen med grape, jordgubbar och hallon. cyklade iväg och storhandlade  (mindre kul). mötte upp snygga natkat för lite solarium grill. lyckades ofc bränna mig så mitt ansikte vart sådär härligt rött och svullet haha. sedan åkte vi till lillån och drack te/snacka skit innan hon åkte till sin boyfriend och jag traskade vidare till fam hellner (mami,papi och sis alltså) för grillning. det var super mys och som vanligt lyckades jag äta way to much haha. men vem kan motstå tigerräkor och toblerone? inte jag iallafall...
kvällen har spenderats på en uteservering i gott sällskap. tack för att jag har er! det är nu jag behöver er som bäst <3
imorgon är det jobb 11- 18.30. kul liv. not. så nu vankas nog sängen snart. nattinatt
inte riktigt så här illa bränd dock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0