soulmate

jag har haft en supermysig kväll med sofhie, vi har ätit massa naturgodis, vilket är obligatorsikt när vi kör myskvällar och snackat massa skit. det som är så roligt med oss två är att vi tycker likadant om princip allting! killar, åsikter, människor, kläder, godisfavoriter, u name it. soulmates med andra ord! <3
och nyss vart jag så jäkla irriterad. vissa saker borde man ju faktiskt veta att man inte ska skämta om. eller hur? det är ju typ en oskriven regel att man inte skämtar om sin flickväns bästa vän på ett sätt som inte anses riktigt okej. jag struntar i om det var en så kallad "combobreaker". man måste ändå veta vart gränsen går! meeeeen tydligen inte, eller så är det jag som överreagerar? hm
anyway, nu ska jag snart sussa.har en tid halv nio imorgon. hur kul? inte ett dugg! men nöden har ingen lag. p&k, sussa sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0