Im done

idag har jag jobbar hela dan i kära kumlet som sagt. först i glasskiosken, 8a kunder på fem timmar vad säger det om vädret idag? och sedan stängning i cafét. gick super, fick mig bara en liten släng av adhd när det visade sig att tåget var en halvtimme försenat. död åt sj typ! däremot ringde dom från Soleo, ni vet som jag hade gett mitt CV till när jag var och fika för ett tag sen.. any way, jag ska provjobba imorgon! hur kul? AS KUL! så jävla glad, kom välbehövligt kan jag säga! (måste ju kunna sponsra min shopping)
kom hem rätt sent och sen har jag bara jäst läs; ätit naturgodis, läst cosmopolitan och glor nu på harry p. bra söndagskväll, det var jag värd. typ iallafall, även om det inte direkt gynnar min beach 2010 haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0