Det är Robin Hood jag vill ha

godenmorgen! och oj vilket fint väder vi har i örebro. SKOJA. det är regn, grått och allmänt bara usch. våren hallå?
regn eller inte, jag skönhetsfixar mig lite inför jobbet klockan två. som kom och fika (blinkblink) senare ikväll ska jag och nattis på Robin Hood. jag tror den kan vara riktigt bra, har alltid älskat honom så det hoppas jag att den är iallafall!
men hörrni vad är det för fel på kissie/alexandra? om ni såg bella och tyra show igår så förstår ni vad jag menar! hur kan man sova på nätterna när man är så elak? det syntes verkligen hur nervös hon var. vilket jag också skulle ha varit om jag lagt upp en video där jag berättar att jag ska slå Tyra osv. inte helt okej alltså.. Om jag skulle hålla på sådär skulle jag nog bli lite schiofren till slut..

weell, vad gör man inte för lite uppmärksamhet? nu ska jag iallafall rota fram några paltor ur garderoben, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0